miércoles, 8 de febrero de 2012

Conversaciones con el pie

Tengo curiosidad: ¿qué os ha contado vuestro pie?

10 comentarios:

  1. En un pricipi he intentat concentrar tota la meva atenció en el peu, i al conseguir´ho, he sentit que s'unflava, crec que era la prova de que havia connectat directament amb aquesta extremitat. En cuant a la comunicació entre el meu peu i jo, he sentit que era un peu predisposat a iniciar cualsevol activitat, un peu actiu i dinàmic.

    ResponderEliminar
  2. Crec que hui no era el millor dia per parlar amb el meu peu... he decidit anar a la facultat caminant, en comptes d'agafar el bus o valenbisi... aixina i tot no m'ho ha retret, soles m'ha comentat que no haguera passat res si m'haguera posat dos parells de calcetins. Es veu que estava gelat.

    ResponderEliminar
  3. Este comentario ha sido eliminado por el autor.

    ResponderEliminar
  4. Jo, més que conversa amb el meu peu, he tingut una sensació de tranquilitat com si de un taller de relaxació es tractara. Sí, he arribat a sentir perfectament com es sentia el peu perqué el tenia en una posició un poc incomoda però insistisc en que de la experiència me emportat el relax de desconectar del mon un moment

    ResponderEliminar
  5. Que tenia fred i que volia que siguera estiu per anar en xancletes i que li donara el aire i ficar-se moreno

    ResponderEliminar
  6. Lo siento Víctor, pero en ese momento decidí hablar con mi mano.

    ResponderEliminar
  7. Yo todo era intentar hablar con él, pero se ve que estaba enfadado por algo y no quiso dirigirme la palabra, así que me puse a hablar con el izquierdo.

    ResponderEliminar
  8. A sigut una exeriència nova, la veritat esque mai m'havia plantejat parlar amb el peu. El que deia era que tenia ganes de fer esport, i que tenia un poc de fret.

    ResponderEliminar
  9. La reflexión de escucha a tu pie me hizo gracia, pero mi compañero me dijo que el se a concentrado de verdad y dice que le dolia el pie. He buscado por google y he encontrado un articulo peculiar, pero espero que no le pase a él.
    Sino tendra que ir al médico....
    En mi blog:http://villalbarondaedmov.blogspot.com/ he dejado el articulo que encontre y que le puede pasar a mi amigo.

    ResponderEliminar
  10. La manera en que he intentado recibir información del pie ha sido focalizando la mirada en el pie derecho y concentrándome lo máximo para notar que temperatura tenía, si estaba cómodo o en posición incómoda, qué diferencia notaba con el pie izquierdo, etc. Por lo que me sumergí en un estado de tranquilidad en que pude interpretar mejor los impulsos nerviosos que me llegaban.
    Noté que tenía el pie templado, tampoco frío, que estaba cómodo y relajado.

    ResponderEliminar